joi, 29 noiembrie 2012

Din categoria epic fail: Lillee loveşte din nou. Atenţie, e molipsitor

hiar dacă scriu mai rar p-acilea, asta nu înseamnă că m-am şi deşteptat şi fac numai lucruri la locul lor. Dacă aş afirma asta, Mişu, motanul meu, şi-ar face operaţie de rasă, prin tunderea blăniţei până la chiele, spunând că el este pisoi d-ăla buhuhuu!
Mbon, trecând în revistă ultimele două chestiuni la care am participat, pot spune ceva sigur: nu mai am scăpare, sunt sortită să am tatuat în frunte "tută". Asta pe lângă vestita lozincă: ce pana mea!
Să trecem la treabă.
1. Mişu al meu nu se simţea bine, nu mai voia să mănânce, alea - cutare. Mă gândesc: la veterinar cu el. Sun medicul veterinar, îi spun că am şi io un pisoi bolnav şi întreb dacă mai găsesc pe cineva, în seara aia, la cabinet. Îmi spune că da, e cineva acolo. Ajung cu Mişulică, îl consultă o tanti... termometru la buci şi toate cele, după care mă întreabă dacă vreau să-l aştept şi pe medicul respectiv. Zic ok, lăsaţi că-l sun acum să văd cât mai întârzie.


- Bună seara, sunt la cabinet şi aş vrea să vă aştept pe dumneavoastră, se poate?
- Da, fără probleme! - îmi spune el
- Mai durează până ajungeţi?
- Nu, maxim 20 de minute.
- Pot să plec şi mă întorc, spune eu în ideea de a nu deranja.
- Nu, staţi acolo, nu e problemă -  îmi răspunde medicul. Dar, încă o dată vă rog să-mi spuneţi, cu ce aţi venit?
Aici e aici. Stă Lilloaica o fracţiune de secundă şi spune: cu maşina!
La care medicul: mă bucur, dar eu vroiam să ştiu cu ce problemă, animal...
:)) Mda, dar eu venisem cu maşina, ce? P.s. Mişu e bine, acum haleşte de rupe.

2. Din ciclul: atenţie, e molipsitor! Mergem joi la inaugurarea tronsonului de autostradă Cernavodă - Medgidia. Venea şi Ponta, oameni politici, agitaţie, hărmălaie, moaamă - moamă! În maşină, eu şi colegul meu, Andrei. Ajungem prin apropiere, dar, pana mea, nu ştiam cum să ajungem chiar acolo, la locul "marelui" eveniment. Buimaci, vedem un poliţist de la Rutieră. Oprim în mijlocul străzii, lângă el, pentru a ne dumiri.
Andrei: Nu vă suparaţi, unde se ţine evenimentul?
Poliţistul vorbea la telefon. Se opreşte puţin şi spune: la nodul rutier de la Cernavodă.
Pfoooai, ne uităm de jur împrejur, mda, cum naiba ajungem acolo. Andrei mai aruncă un ochi pe stradă şi îi spune, hotărât, poliţistului: deci, o iau pe acolo pe unde scrie INTERZIS.
Rutieristul se opreşte din vorbit la telefon spunându-i persoanei respective: vorbim mai încolo. Îşi întoarce ochii spre Andrei: Auzi, ÎN NICI UN CAZ NU O IEI PE UNDE SCRIE INTERZIS!
La care al meu coleg: dar pe unde?
=)) I-a explicat până la urmă şi am ajuns cu bine. Însă, spunea Andrei ulterior: cum naiba, mă, să-i spun unui poliţist de la Rutieră că eu o iau pe unde scrie interzis??
Aşadar, aveţi grijă, epic fail-ul a la Lillee e molipsitor. Muahahaha!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro