sâmbătă, 3 septembrie 2011

Perversiune (sexuală) infantilă

Există şi asta, am dovezi.  Doar nu mă apuc să dau cu presupusul, ce naiba.
Să vă introduc în temă.
 
Am doi fraţi, v-am mai povestit eu despre asta într-un articol ceva mai vechi.

Suntem clanul celor din 12 în 12. Adică suntem făcuţi din 12 în 12 ani. Cam dubios, nu? Părinţi harnici, ce mai.

Eu sunt cea mijlocie. Calculaţi voi vârstele. Iete că v-am dat şi o problemă de matematică.
Mboon, astăzi îl aducem la interogatoriu pe micul artist. Adică pe ultimul din clanul celor din 12 în 12. Îşi făcuse şi el blog, după care l-a abandonat, apoi iar s-a apucat de treabă, şi tot aşa.
A venit în familia noastră într-un mod cu totul deosebit.
A fost jucăria adolescenţei mele, l-am chinuit, m-a chinuit, suntem chit.
Astăzi mă uitam peste nişte fotografii. Şi ce credeţi că am găsit? O poză cu micul artist, pe când avea vreo 3-4 ani. Şi m-am uitat la poză, şi iar m-am uitat. Băi, dar e ceva ciudat acolo. Ia priviţi cum ţine acel copil jucăria aia.




Minte bolnavă încă din fragedă pruncie.
Micule artist, acum mai ai fantezii cu pui? Huh?
Facem ca la OTV:
1. Da
2. Nu
3. Eu zic ca s-a pişat după canapea.

Asa e şi acolo, la otv,  a treia variantă de răspuns nu are legătură cu subiectul.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro