marți, 27 septembrie 2011

Momente de glorie

Soacra mea a trecut printr-o perioadă tare neprielnică. I s-a stricat telefonul mobil. A suferit mult, îi plăcea telefonul ei. Dar a trecut peste şi a făcut rost de un altul.
I-am schimbat cartela, i-am transferat numerele din agendă şi gata, toată lumea-i mulţumită.
Astăzi s-a dus la serviciu. Eh, taman când avea întâlnire cu un client, taman când în birou era liniştea cea mai mare, taman atunci începe să se agite noul telefon, să scoată nişte vibraţii şi apoi asta:
- Haaaaaaaai să te chiş în freză, ai primit un mesaj.

=))
În primă fază a încremenit, se uita la posedatul de pe birou şi nu putea reacţiona. După aceea nu-i venea a crede. În cele din urmă a reuşit să bâlbâie câteva scuze... S-a înroşit, s-a înverzit, a trecut prin toate culorile posibile.  Îmi şi închipui ce faţă avea...
Mai multe amănunte nu ştiu. Ştiu doar că eu râd şi nu mă mai pot opri. Cred că am luat-o razna.
Aveţi vreun remediu pentru a pune stop unei rafale de râs?
Gizăs craist: hai să te chiş în freză, ai primit un mesaj. Phahahahaha.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro