joi, 12 ianuarie 2012

Momentele de blondă autentică au revenit

Momentele de blondă veritabilă mă urmăresc la tot pasul. M-am gândit, la un moment dat, că aş putea înfiinţa un serviciu de genul "combaterea momentelor blondo-autentice", în care să angajez personal & shit pentru a lupta contra acestui fenomen. Ştiţi voi, aparate de măsurat vibraţiile de prin casă, locuri predispuse la manifestări blonde, ritualuri, chestii d-astea. Ei, după ce am stat şi am visat cu ochii deschişi, am luat un ibuprofen. Constatasem că mă durea capul şi eram mahmură. În momentul ăla am privit cu ură dozele de bere din coşul de gunoi. Uitaţi aşa mi se destramă mie speranţele. Sunt un geniu neînţeles, ştiu. Muhahaha.
Mbon, acum să vă explic de ce am gafat-o. Păi uite d-aia. În primul rând trebuie să-mi rog şefa, dacă va citi vreodată acest articol, să nu mă scalpeze.

Era o zi obişnuită de muncă. Printre telefoane, întâlniri şi scris, Lillee avu o sclipire. Triiing, zise ea mai să i se spargă ochelarii. "Anaa, ce ar merge o cafea". Da, în redacţie mirosea a cafea proapăt făcută. Hodoronc-tronc, se scoala coana Lillee de la birou, îşi ia cana şi ţuşti către locul cu arome îmbietoare. Ajunsă la faţa locului, constat că în cană era un lichid. Dat fiind că era cana mea, nu putea fi decât cola. Aniiii, şet, şet, trebuie să scap repede de chestia asta. Mă uit în stânga, mă uit în dreapta... hopa, un copac, floare, ficus, ce mă-sa o fi buruiana aia. Hmm, am auzit că i-ar prinde bine nişte cola. Şi, zbang, fuge Lillee să facă un bine copacului respectiv. Gâl, gâl, gâl şi gata. Acum vine partea frumoasă. Mă duc să spăl cana. Păi bine, mă, tuto, dacă tot te duci să speli cana, de ce nu arunci cola în chiuvetă? Hă? Dileeemă. Sunt blondă, în pana mea, d-aia. Doooh.
Ok, acum să punem cafea în cana curată. Pe hol, ce să vezi? Niţel cola pe jos, lângă floare. Când mă apropii de floare, dabăl şoc. Ditamai copacu' era de... plastic. Băăăi, să-mi f...rig una. Cum să fie aşa un copac imens... de plastic? Nu ştiu cât am stat să analizez frunzele dar cert este că momentele de blondă autentică au revenit. Ceea ce, cred eu,  atestă că încep să mă acomodez la noul loc de muncă.
Haidi ciau.

P.s. Am acordat primul meu interviu. Le mulţumesc celor de la blogevent.ro.
Dacă vreţi să vedeţi ce răspunsuri am dat, click acilea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro