miercuri, 20 iulie 2011

Diplomă de curvă calificată

Astăzi sunt rea... din nou. De ce? Pentru că aşa am eu chef, uite d-aia.
Vreau să vă prezint un caz "real". Bine, s-ar zice că-l cunoaşteţi, dar vin cu noutăţi. Am mai vorbit noi despre aşa zisa târfă cu blog, sau suflet de târfă - cum îşi spune ea. Dap, tanti care plânge, care-i tristă şi care a devenit curvă pentru că a avut o viaţă grea. Şi-i place.
Voi ştiaţi că ăsta e un job bun pentru România din zilele noastre? Mă gândesc că pe viitor ar trebui să se facă cursuri de specializare. Ce ziceţi? Nu-i păcat să nu profităm de o aşa şansă? Să ai diplomă de curvă calificată. Să fii licenţiată şi mai apoi masterandă: doctor inginer în studii şi practici târfologice.
Ehh? Oare cum s-ar da examenele... sau probele orale? :)) Ar fi cu admis, respins, sau notă? Şi angajarea doar pe bază de probă practică?
Mai nasol dacă eşti întrebată de ce ai luat note aşa mici...
" Păi, a fost greu. Nişte subiecţi tare dificili şi înfumuraţi. Nu a fost corect. Au fost şi camere de luat vederi, publicul mult prea larg, emoţii, rateuri, căldură, transpiraţie, şi în plus... mi-au scăzut un punct pentru faptul că am fost epilată necorespunzător. Era o scenă dramatică şi eu eram pentru una... medievală. De unde era să ştiu? M-am pregătit mai mult pentru partea medievală... sunt atrasă de istorie... Fie, recunosc, am avut bic-ul stricat. Şi n-am avut bani de vulcanizare. Da, pentru că ştiu că se duce la vulcanizare. Am citit pe net. Deci, n-a fost corect. În ţara asta totul e pe bani. M-am pregătit, am repetat, ştiam poziţiile ca pe tatăl nostru ( p-ăla nu-l ştiu ) şi uite... mi-au scăzut puncte pentru că n-am avut bani de vulcanizare. România... "
Cum ar fi? Ce ziceţi, propunem meseria asta?
Dar de ce spun toate aceste treburi? Pentru că mă simt vinovată, mi-am dat seama că am greşit. Îmi cer scuze târfuliţă închipuită, tu chiar munceşti şi îţi meriţi fiecare bănuţ de la monopoly. Iartă-mă, am fost o ignorantă. Mă ierţi?  
Acum ea e în vacanţă. A sunat-o un client şi a întrebat-o: la munte sau la mare? Şi ea a zis la mare. La mare să fie - a spus clientul - mâine va fi achitat totul, vei fi singură pentru câteva zile, te vei relaxa. Cadou, inţelegeţi?
Eeeh? Nu merită meseria asta? Hai, ziceţi voi. Păcat că totul pare aşa un clişeu... demn de telenovele proaste. Dacă ar fi aşa curvăsăraia în ţărişoara noastră... l-am vedea şi pe Băse licenţiat în cariera mai sus menţionată.
Până una, alta, dragă târfuliţă închipuită, îţi doresc vacanţă plăcută alături de părinţi, cadou pentru că ai luat bacul.
Să ne revedem cu bine.
P.s. Ai grijă să nu te dai la... fund, doamne fereşte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro