luni, 1 august 2011

Cursuri de yoga



De curând, soţul meu s-a apucat de yoga. Cică-i face bine. Îşi ia filmuleţe de pe internet şi bagă mare. Dar nu vă gândiţi că face singur aceste exerciţii, nee, nu se poate. Şi să vrea şi tot nu ar fi posibil.
Are un coleg foarte sârguincios. Şi nu, nu sunt eu, pentru că am cu totul alte înclinaţii... de genul tae-bo.
Să vă povestesc puţin despre partenerul de yoga al soţului meu. Este blănos, drăgălaş şi după cum spuneam, foarte sârguincios. În curând va fi în stare să dea chiar el lecţii. Aşadar, dacă aveţi vreodată nevoie de un profesor de yoga, nu ezitaţi să apelaţi la maestrul Capone, zis şi ceafă lată. În următoarele imagini veţi avea ocazia să admiraţi mişcările senzaţionale ale maestrului ceafă lată, poziţiile pline de senzualiate cât şi picurii de sudoare de pe frunte. Câtă pasiune, cât devotament... În ultima fotografie i se citeşte plăcerea din ochi: wtf? Am fost pozat? Paparazzi, papa... papa, papa...razzi!!!




Cine are nevoie de lecţii yoghine să bage un miau!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro