sâmbătă, 4 iunie 2011

Bloguri de curve

Până acum vreun an, cam aşa, era un blog care făcea ravagii prin blogosferă. Mă refer la curvette. Conţinutul, ca şi lectură, era senzaţional. Te captiva, simţeai că citeşti un roman. Nimic de zis, jos pălăria. Dar de la acest lucru până la a crede miezul poveştii, e cale lungă. În fine, se pare că autoarea blogului respectiv a fost dată în vileag, i s-a descoperit identitatea şi bineînţeles că tot ce era scris aparţinea de domeniul fantasticului. Era pură literatură şi doar atât.
În momentul de faţă au mai apărut bloguri de acest gen. Aşa zisele curve îşi povestesc viaţa. Mă repet, toate sunt scrise impecabil ( sau pe aproape ) şi mă înclin în faţa acestui fapt, dar până la a crede...
Pff, nu ştiu şi nu pot să-i înţeleg pe cei care cred. Nu am nimic cu autorii/autoarele blogurilor respective, e normal să susţină că totul e adevărat, e normal să pipereze povestirile, este normal să-şi atragă cititorii într-un fel sau altul. Eu pe comentatori nu-i înţeleg . Poate citiţi postarea asta şi mă luminaţi un pic. Este ca şi cum mâine ar apărea blogul fantomei care-ţi bântuie casa şi fantoma şi-ar povesti păţaniile iar cititorii ar da sfaturi: hai că poţi, va fi bine, bântuială plăcută. Sau un blog al unui criminal în serie ( cum zicea cineva ). Ar fi cam acelaşi lucru, nu? Aţi crede în aşa ceva? De ce nu? Nu e acelaşi rahat?

Se pare că nu numai la tv atrage senzaţionalul, ci peste tot, chiar şi pe internet. Recunosc, citesc şi eu din umbră şi uneori chiar aş fi vrut să spun un sincer felicitări pentru scriere. Dar ... mai bine lasă.

Trebuie să facem diferenţa dintre literatură şi realitate. Atât.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro