sâmbătă, 17 octombrie 2009

Imi platesc meniul la... "pomana"

Nu am nimic cu religia, nu m-a preocupat niciodata subiectul acesta indeosebi de mult incat sa stau sa fac analiza. Pur si simplu l-am luat ca atare. Cateodata e bine sa ai in ce sa te refugiezi, nu sunt fanatica, nu frecventez mersul la biserica, dar nici nu stau sa acuz pe cei ce o fac.

La noi, in Romania, este obiceiul cu "pomenile", probabil fiecare dintre noi am fost macar
o data, luati cu forta de bunici sau pur si simplu. Ma rog, in viziunea mea "pomana" semnifica cu totul altceva decat ceea ce se practica pe la noi.

De curand, se facea mare tam tam cu o asa zisa pomana, care trebuia facuta de anumite persoane. Agitatie, zapaceala, nebunie. Cum nu particip de obicei la asemenea evenimente, nici ca am dat cea mai mica atentie. In schimb, astazi, ai mei intorcandu-se de la locul cu pricina, isi impartaseau impresiile. Cum credeti, boieri dumneavoastra, ca se fac pomenile?

Pai uitati cum. Se iau 10 familii ( obligate sa sponsorizeze evenimentul in sine), se scutura de bani frumusel, banii se numara si se impart astfel incat toata lumea sa fie impacata (adica se face cheta pe de-a dreptul), dupa care se merge la un local, fixand data. Buun, iata ca e ziua x. Cele 10 familii se imbraca in haine de sarbatoare si hai la pomana.

Am ras de am lesinat, efectiv si-au facut rezervare la restaurant, au mancat si au baut, apoi fiecare si-a platit meniul. Sa fie pentru sufletul lui cutarica, hai sa traim! Sunt curioasa, or fi avut si lautari, vreo hora ceva au incins? :)))                         

 ...Made in Romania...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro