sâmbătă, 4 februarie 2012

Destinaţie greşită

În ultimul timp am început să mai folosesc şi mijloacele de transport în comun. Ok, în timp ce mă îndreptam spre redacţie, mintea îmi zbura la o groază de lucruri. Trebuie să fac şi aia, şi aia... Cobor. În momentul când am dat nas în nas cu aerul rece, parcă m-am trezit din visare. Am stat ţintuită în loc, cuprinzând tot peisajul dintr-o privire. WTF?  Am mâncat de pe jos şi am leşinat? Încă dorm? Moaaa, dar ce modificări au făcut edilii Constanţei peste noapte, parcă ultima oară nu arăta aşa zona asta. Când gerul mi-a tras vreo două peste faţă, mi-am revenit complet. Nu sunt unde ar fi trebuit.  Coborâsem mai târziu decât trebuia şi ajunsesem la cucuiata din deal. Să-mi trag una. Dă-i şi caută un microbuz pentru a mă întoarce. Stau, aştept, frig de îmi îngheţaseră lentilele ochelarilor. A venit un microbuz. Urc. Înăuntru, o colegă de serviciu:



-Ce faci, mă? Ce cauţi pe aici?
Hehe, ce să fac, i-am spus adevărul: nu ştiu. S-a uitat puţin ciudat la mine după care a început să râdă, şi-a dat seama că am coborât aiurea. În plus râdea de faptul că făceam ordine la urcarea în microbuz, gen:
Hai, urcaţi, şi dvs, şi dvs, urcaţi toţi. Eu cobor prima. :))
Mda, Lillee făcea legea. Aşadar, dacă daţi de vreo tută care face lege şi ordine la urcarea în microbuz, sunt eu. Am încurcat staţiile.
În altă ordine de idei, trebuie să mă descarc şi să vă spun că urăsc vremea de afară. Pur şi simplu o urăsc. Pe lângă faptul că îmi încarcă zilele de muncă, îmi mai bagă şi beţe în roate. Acum trebuia să fiu hai hui prin Bucureşti. Dap, aşa trebuia să decurgă buna desfăşurare a lucrurilor. Dar nu, drumuri închise & şit. Nice.

sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro