luni, 22 februarie 2010

Invazie in... sifonier

-Hai sa facem o plimbare, vrei? Mergem asa frumos pana la magazin, luam ce mai avem nevoie. ( se auzea o voce suava.)
Ridic capul si intreb mirata: Cu mine vorbesti?
De parca ar mai fi fost cineva in camera, dar speram totusi sa nu fi vorbit cu mine. Stiti vorba aia: speranta moare ultima. Si a murit, cu mine vorbea. Ahhh ce imi place sa ma plimb prin ploaie noaptea. Comentez putin, incerc sa dovedesc durerea de picior care nu-mi da pace. Fara folos. Ma imbrac si imi incerc norocul pentru ultima oara: ce ar fi sa luam masina? In timp ce propuneam fel si fel de solutii, ma trezesc cu umbrela in mana, in drum spre magazin. Batalie pierduta.

Ne intoarcem acasa si fug repede sa ma schimb. Degeaba am avut umbrela, cred ca era gaurita. Deschid usa de la sifonier si imi iau niste haine uscate. Brusc simt cum imi amorteste mana si scap totul. Nu intelegeam ce se intampla. In urmatoarea secunda o durere crunta imi strabate degetul aratator si se intinde pana spre cot. Fara sa realizez, incep sa ma vait.

 Ma durea atat de tare, o durere stranie. Ma tineam strans de mana si nu indrazneam sa ma uit.
Sunt intrebata ce am patit. Mi-as fi dorit sa-i pot raspunde dar nici eu nu stiam.
-Ma doare tare...
-Te-ai lovit?
-Nu, am luat hainele si apoi le-am scapat. Dar ma doare ca dracu'.
Se uita ciudat la mine, iar eu stateam in mijlocul camerei tinandu-mi strans mana. Deodata imi trece prin minte:
-Poate m-a ciupit ceva, o fi in haine.
Cautand repede cu privirea, vedem pe jos o ganganie care mergea linistita.
In momentul acela m-am speriat si mai tare. Tot ce gandeam era: o albina, am pus-o. Sunt alergica la intepaturile de albina. Dar nu era albina ci viespe. Acum nu stiam ce sa fac, o avea legatura? Oare sunt alergica si la aceste intepaturi? Se pare ca nu. Mi s-a umflat degetul dar cu putin otet mi-a trecut.
Gandind la rece, stau si ma intreb: ce cauta viespea in sifonier? Ce a avut cu mine? Sigur s-a ofticat ca nu i-am adus ceva de la magazin.
Oare mai sunt si altele?
-Vezi ca este un intreg regat acolo. Te sfatuiesc sa nu te mai schimbi niciodata, daca te ataca toate? ( ma incurajeaza aceeasi voce de la inceputul articolului )
Dragii mei, daca veti intalni intamplator pe strada o "tanti" cu muste roind in jurul ei smileys si emanand un fum verde-maroniu, nu va speriati. Sunt doar eu, Lillee, perfect sanatoasa dar cu hainele neschimbate de ani de zile smileys

26 comentarii:

Miţă spunea...

incerc sa mi te imaginez "tanti cu muste"...dar nu reusesc ;)

Tasha spunea...

Ahh!!ce duroroasa este intepatura de viespe,stiu cum e,eu am avut asa ceva in perdeaua de la etaj,lasam vara geamul deschis si cred ca s-a agatat de perdea,cand s-o iau la spalat am fost si eu intepata ca tine...mi s-a tumefiat degetul desi am incercat tot felul de remedii...:))

Corina Catalina spunea...

Nasol, probabil s-a strecurat in haine cand le-ai luat de pe sarma.Am patit si eu, stau la bloc si isi facusera cuib pe teava de scurgere a apei.Am incercat sa scap de ele in toate felurile posibile, cu fum, cu insecticid si cate si mai cate.Dupa o anumita perioada se intorceau si-si refaceau cuibul.

Unknown spunea...

fii mai atenta data viitoate unde bagi mana =))

Orin spunea...

Îmi pare rău de mîna ta! Cred că eşti prima pe care o aud cu cuibul de viespi în şifonier. Nasol moment! Nu există soluţii la magazinele de specialitate, să scapi de ele?

Fetita Junglei13 spunea...

:))
Si iti dai seama,de la intepatura o sa se inmulteasca si o sa devii femeie ce produce viespi si-or sa roiasca toate in jurul tau si nimeni niciodata n-o sa te mai deranjeze cu nimic.O sa salvezi planeta si o sa se faca filme despre tine.
Gata,am o imaginatie bogata.
Sper ca acum esti bine,umflatura trece cu sare.
:-*

'mnealui spunea...

Iata prima dovada ca vine primavara! Se trezesc la viata gazele. Ca unele inteapa, asta e... Bucura-te! Si cant te mai duci la magazin adu-le si lor un "deodorant" de muste, ceva...

Cristian Lisandru spunea...

Nici eu nu reuşesc să văd muştele alea din jurul tău... O săptămână bună să ai! Cu sau fără garderobă schimbată!

rebelu spunea...

pai, cu detergentii astia cu tot felul de mirosuri de flori nu mai e de mirare ca o sa caram prin casa tot felu de insecte! :)

Anonim spunea...

Sora'mea....dar parca ai lipici la tot felul de vietati ....Iti mai aduci aminte faza cu liliacul din pijamaua ta, stransa de pe sarma...?

Александра spunea...

interesanta povestirea..dar tu nu ai nicio vina ca ea era acolo :))
app dap imi place Johnny Deep :D coincidenta mare

rebiG spunea...

hehehe chiar ca invazie..ma intreb ce cauta in sifonier?:-?

Fata cu ochi verzi spunea...

:)) nu-mi plac albinele,de fapt înţepăturile lor.

Geanina Lisandru spunea...

Mie îmi place tot timpul să mă plimb prin ploaie. E drept că înainde de a începe să plouă...apar muştele...

O săptămână bună!

Anonim spunea...

=)) Doamne, ce-mi place cum povesteşti!!
Nu ştiam că trece cu oţet, bine c-ai spus. Sper că eşti bine! :P

Tivadar Emanuel spunea...

intrusa de viespe! cu siguranta mai sunt pe acolo si altele ...ideea cu neschimbatul hainelor cred ca e una foarte foarte buna! :))

MadMe spunea...

Pârdalnica de viespe, am oroare, cred că nici eu nu m-aş mai apropia de şifonier cu prea multă uşurinţă :D

Anonim spunea...

Ia verifica sa nu fie si vreun stup pe acolo. :)

Leusor spunea...

Aaaaaa deci si tu ai fost muscata de niste viespi.
Propun sa facem un fan club al celor muscati de viespi.Pe blogul meu gasesti o poveste asemanatoare traita de mine vara trecuta.

Sa stii ca eu chiar am plans .
http://www.leusor.ro/2009/12/23/povestea-albinelor

AlexiCa spunea...

O Doamne..nici in casa numai esti in siguranta :))

strumfita cu esarfa spunea...

ai reactionat chiar dragut si pasnic. daca mi se intampla mie asta...cred ca o luam razna acolo.
i hate bees!!! and bugs! and all the insects. ewww

Anonim spunea...

=))
îmi place la tine cum știi să faci haz de necaz :))
„daca veti intalni intamplator pe strada o "tanti" cu muste roind in jurul ei smileys si emanand un fum verde-maroniu, nu va speriati. Sunt doar eu, Lillee,...” =))

Lillee spunea...

Sunt bine, multumesc! :)
@Gabi, imi amintesc vag. Poate ne povestesti tu mai in detaliu si apoi voi posta un articol. Ce zici?

Lillee spunea...

FJ13: imi place imaginatia ta :))

Anonim spunea...

Ha haha ,in felul asta nu te va mai musca nicio viespe,nici macar nu se va mai apropia,imim pare rau de durerea ta dar ai fost taare haioasa:)))

Monica spunea...

ce aiurea
eu urasc orice insecta...
cand vad una ma pis pe mine.:((

bine ca ti-a trecut:)

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro