duminică, 6 februarie 2011

Seriale online

A fost suficient să mă îmbolnăvesc şi să nu pot ieşi din casă. Ce să fac, cum să-mi omor timpul? O voce îmi şopti: "desperate housewives"!!! Şi aşa am făcut. :)) 

Este suficient să te uiţi la un episod şi îţi intră microbul în sânge. În cazul meu a fost oarecum mai grav pentru că am ajuns de mi-am plătit un abonament pe unul din site-urile cu seriale online. Am terminat serialul mai sus menţionat ( în vacanţa de sărbători, cât timp am bolit ). Acum mă uit la dr.House, dar ceva mai rar pentru că timpul nu-mi permite şi nici nu mai sunt bolnavă. :)) Oricum,  este relaxant.
 
 Dar se pare că nu sunt singura care a intrat în trend-ul serialelor online.
 
 De cine să fie vorba? De fabulosul meu tată, om în vârstă, cu scaun la cap.

  Ca orice om de vârsta lui, îşi ocupă timpul cu ce poate. De la o vreme a devenit fan înflăcărat al unui serial japonez."Jumong" sau aşa ceva. Eh şi de atunci are program, la ora 18 poate să ia casa foc, să mori lângă el, să câştigi la loto, să-l tunzi zero, că nu bagă de seamă. El stă lipit de televizor şi trăieşte clipa la maxim.
 
 Acum vine partea interesantă.
 
 Micul artist, adică fratele meu mai mic, s-a gândit să-l ajute pe bietul nostru tată şi i-a spus că nu trebuie să se mai uite la tv, să aştepte nu ştiu ce oră, pentru că poate urmări câte episoade vrea pe internet. I-a arătat cum să intre pe internet, cum să-şi caute serialul şi de atunci a urmat calvarul. Dacă înainte era o singură oră pe zi în care puteai să mori lângă el, acum sunt vreo 6 ore :)) Şi pe lângă asta, micul artist nu prea mai are acces la laptop. :)))  
 
 Să-l vedeţi pe taică-miu cum se trezeşte el dimineaţa, îşi face un ceai şi hop în cameră la frati-miu, îşi aprinde laptop-ul şi începe să apese pe taste. Normal că nu prea îi iese lui din prima şi uite aşa încep bolboroselile. Nu contează că micul artist doarme, nu mai contează nimic.
 
 
 -Unde naiba e J-ul? Calculatorul ăsta n-are "J". Stai să-mi iau ochelarii.
 
 Şi începe să urle la maică-mea:
 
 - Mi-ai văzut ochelarii? Unde sunt ochelarii ăia? ( nu se mişcă de pe scaun, doar ţipă la mama )
 
 -Aşa, ia să vedem acum. Uite-l pe golan, uite J-ul , al naibii unde era, de ce doamne iartă-mă nu-l pun şi ăştia mai aproape? Să fie aşa unu' lângă altu' : j u m o n g. Aşa, acum a zis să dau entăr. Hiii, ce are? Nu era entăr? Ei nu era entăr, altceva ce să fie? Uite că a apărut ceva. Mă, în ceapa mă-sii de calculator, ăsta-i prost. Eu scriu aici episodul cutare şi ăsta îmi bagă tot p'ăla care l-am văzut. Scoală-te mă şi bagă tu. Scoală-te, mă, tu n-auzi? Ia uite unde m-a băgat, ce dracu e asta? Cum se face pe tot ecranul? Uite ce mic se vede. Dacă nu te trezeşti, îi dau foc, să ştii!!! Hai mă, că pierd şirul întâmplărilor. Vrei să-i dau foc?
 
 Şi acest lucru se întâmplă în fiecare zi.
 
 Dacă mă duc la ei în vizită, stau pe la uşi de mi se acreste. Maică-mea se mişcă greu, frate-miu doarme cu perna pe cap iar tata e la serial.
 
 Eh şi acum vine întrebarea : cine îşi blesteamă zilele?  
 
 Micule artist, ţi-am mai spus eu ţie: facerea de bine e... înţelegi tu !
 
 Micul artist nu va răspunde, nu va lăsa comentariu la această postare. De ce? Cum de ce, se uită taică-miu la serial :))) Micul artist probabil face mâncare.
 
 V-am pupat!
 
 

18 comentarii:

Unknown spunea...

deci esti alive. ai fost bolnava si nu ai scris o litera aici??? hmmm, nu e bun.
asta e, micul artist tb sa indure pana s-o termina si serialul tatalui :))

corcodusa spunea...

:)), bine ai revenit!
Si eu am luat microbu'...m-am indragostit de Dr. House, ma uitam la un moment dat la Sanctuary si am revazut Stargate toate sezoanele, ma mai uit sporadic la ultimul(Stargate Universe) care nu prea se compara cu restul au cam dat-o in bara...oricum boala grea cu serialele astea :))

Lillee spunea...

@ Veronica: nu am scris, asa este, nu am nici o scuza...Iar cat despre micul artist...are de asteptat, cica ii apare alt serial :))
@ Corcodusa: chiar ca boala grea. Oricum, dr. House e genial :)

Александра spunea...

hahaha :))) foarte tare taica-tau

Lillee spunea...

Tata, daaa...este un om de milioane :))

Photograph spunea...

Tin sa anunt ca aseara a fost vizionat ultimul episod din serial. A stat tata pana la 4 dimineata sa vada. :)).

Lillee spunea...

@Photograph: serios? :)))

Fetita Junglei13 spunea...

Ttal tau areun scaun confortabil observ.
Acolo unde sta sezat, nu la cap,ma refeream :P
Eu ma incercat sa o invat pe mama,nu vrea,trebuie sa ma uit eu si sa-i spun :))si s-a potolit,dupa ce i-am zis,ca-n episodul 39 il impusca unul pe personajul principal, dar reapare in episodul 42.Acum,de cate ori se uita la tv, la serialul respectiv, ii spun "sa nu uiti,in episodul 39 e cu bang-bang".E abia pe la episodul 8 la tv :))

Lillee spunea...

@ FJ13 : episodul 39 e cu bang bang :)) Asta e tare.

Anonim spunea...

Ei, uite, puteai sa zici si tu o vorba acolo, sa te vaiti numa' un pic! Ajuta, sa stii! :)) Oricum, ma bucur ca ti-a trecut!
Ai grija de tine! xoxoxo

Anonim spunea...

Ce mai faci tu, draga Lil?! Pai, mai scrie despre tine, in stilu-ti caracteristic, mai ales atunci cand esti bolnavioara :P

'Desperate housewives'- my favourite! ;)

Lillee spunea...

@Cris: asa voi face :)

Anonim spunea...

dr. house e bestial! :x
deci buna alegere!a da si daca vrei ceva la care sa t amuzi copios....uita-te la "two and half men"
a da si uite un site unde nu tre sa platesti nimic ca sa te uiti la ele si sunt la zi cu toate episoadele: http://www.seriale-online.ro/

madMe spunea...

Si eu am avut boala serialelor. E un microb ușor de luat :D

Anonim spunea...

Eu ma uit in draci la Friends si Seinfeld!Ii ador!

MISHAstylist spunea...

m.am uitat 12 ore in continuu la doi barbati si jumatate,acum 30Rock rulz!

MATRIOSKA spunea...

Sa stii ca ii dau dreptate tatalui tau :)) Am patit-o si eu cu serialele.... :))

Tivadar Emanuel spunea...

:))))))))))

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro