joi, 25 august 2011

Scriere a la Metro

La Metro Constanţa se dau lecţii de limba română. Cum? Nu ştiaţi că cei de la respectivul cash & varză sunt cei mai tari din ţară la compuneri? Au câştigat premiul naţional la concursul "textul de metro...u".
Mă gândeam că nu ar strica să se înscrie la sesiunea curentă a bacalaureatului. Nu ştiu, ziceam doar aşa.
Ok, astăzi vom dezbate un subiect de limba şi literatura română.
Se dă un text iar voi trebuie să-l analizaţi. Recurg la ajutorul vostru deoarece simt că unicul meu neuron are chef de giumbuşlucuri. Aşadar, vă întreb: este corectă exprimarea din imaginea de mai jos?



Am surpins acest mirific text literar pe când eram în vizită la Metro. M-am oprit, m-am scărpinat DUPĂ ceafă, am clipit lasciv, mi-au dat lacrimile şi inima mi s-a umplut de beatitudine. O stare euforică m-a cuprins şi îmi venea să urlu cât mă ţinea gura: sunt mândră de voi!!!
Îmi tremurau picioarele şi emotivitatea se ţinea scai de mine. Eclipsam până şi femeile lăuze prin atitudinea mea.
DUPĂ ce m-am calmat, am zis aşa: băi, poate o fi corect şi am rămas eu în urmă. Doamne, ce ignorantă pot fi câteodată.
În fine, n-o mai lungesc. Aştept părerile voastre.
Până atunci vă mai dedic o fotografie făcută de soţul meu în cursul zilei de astăzi, prin centrul oraşului Constanţa.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro