joi, 30 iunie 2011

Vampirii energetici

Zilele trecute îmi zice micul artist: ştiai că există vampiri energetici? Nu ţi s-a întâmplat ca aşa... din senin, să te simţi fără vlagă, să te doară capul...
Micul artist deja se făcea mic, mic de tot, zburase în altă lume.
Acum eram doar eu cu imaginaţia mea: Culleeen, măi Edi, măi. Damooon ( the vampires diaries ), măi Deimonică, măi.... Deci, existaţi, huh? Ia, ia... unde sunteţi? Vreau să mă mă doară capul, acum! Opa, parcă mă simt fără vlagă. Am sânge buuun, yaaamy, ce bun e. Haidi bre, unde sunteţi?
Moaa, moaa, staţi  aşa, moaaa, dar Louis? Brad Pitt din interviu cu un vampir? Gata, acum chiar mă doare capul. Rău, ahh, ce rău mă doare. Deschid un ochi... canci. Ăştia nu pun botul. Vor pe bune.
Şi... şi dacă mă apucă lipsa de vlagă când sunt cu soţul meu prin oraş? Edi? Eşti p-acilea? Jap, îi fac un vânt lui Cristi. Dar, dar... dacă apare Brad Pitt? Muhahaha, Cristi... îmi pare rău. Ştii ce mişto e ghiolul? Pfooai, tre' să-ţi placă, acolo va fi casa ta.
Brusc, micul artist apare iar în faţa mea. Ce naiba cauţi aici, mă? Aveam treabă cu vampirii. Hai, câş, câş,... n-ai teme?
Şi a început: că stai aşa, că nu-i aşa... Vampirii energetici sunt oameni şi n-au treabă cu sângele, ci cu energia. Nuuuuuuu, god damn it, nuuuu. Spărgătorule de fantezii!!! Parcă îi vedeam pe Edi, Deimonică şi Louis, cum se făceau cenuşă. Mă, tu chiar n-ai teme? Vrei să-ţi dau o lamă? A, stai că nu eşti emo, am uitat. Vrei un aparat foto? Hai... ia baiatu', ia d'aici, şu, şu...
Şi continuă: da, sunt oameni care sug... - hai, nu fi obscen - energia. Chiar nu ţi s-a întâmplat să te simţi, brusc, lipsită de vlagă?
Ăăă, ba da. Era Cullen prin preajmă? Să mori tu. Staai, nuuu, acum vreau eu o lamă. Soartă nenorocită, auzi, să ratez aşa moment.
Cică nu era niciun Cullen, că vampirii energetici sunt oameni. Da' şi ăla e un actor până la urmă. Nu-i tot om? Da, vreau o lamă. Ţine-mă că acu' sunt rea, sunt nervoasă, sunt rănită. Nu te pune cu o femeie rănită...
Mi s-a spus să termin cu prostiile, e ceva serios. Chiar există, dar explicaţiile nu le-am reţinut. Cert este că ne sug energia. Au har. Şi daaa, sunt printre noi. Aaaaaaaaa, să fugim.... să luăm o lamă.
Nu găsesc lame. S-au modernizat oamenii, folosesc aparate cu vibraţii, fandoseli... de unde lamă? Singura lamă ce am găsit-o, a fost de orbit. Pana mea..
Acu' vreau să mă fac vampir d'ăla energetic. Siti voi cum? Hai, hai, nişte sfaturi vă rog. Vreau detalii despre vampirii ăştia. Dacă tot nu găsesc lamă...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro