luni, 9 decembrie 2013

Din nou la butoane!

Am revenit, sunt la butoane. Pentru cât timp şi cât de des voi posta? Habar nu am.

Având în vedere că mi-am cam şters toate urmele de prin blogosferă, ar trebui să explic ce-i cu mine pe aici, asta pentru cei ce mă vizitează pentru prima oară.

M-am apucat de scris pe blog în septembrie 2009, chiar pe această adresă, la îndemnul fratelui meu mai mic. Am păşit în această lume în spirit de joacă, nu prea ştiam eu cu ce se mănâncă. Însă, se pare că am avut noroc de nişte cititori super şi am început să mă implic cât mai mult. Pe atunci aveam mai mult timp liber şi mă puteam ocupa ca la carte, dacă pot spune aşa. Am reuşit în scurt timp să-mi fac "publicul" meu şi scriam cu drag pentru el. Relatam întâmplări din propria-mi viaţă, le ironizam, etc. Citeam alte bloguri şi eram fascinată. În mai 2011 aveam vreo 500 de postări şi cititori stabili. Pentru mine chiar era o realizare. Dar m-au apucat dracii. Blogspotul ăsta a avut probleme, s-au pierdut câteva articole şi comentarii şi am decis să-mi iau jucăriile şi să plec.


Am ajuns pe cugetări.com. Am scris şi acolo cu aceeaşi pasiune, cititorii m-au urmat şi chiar se înmulţeau. Însă, odată cu schimbarea locului de muncă, tot în domeniul scrisului, am ajuns să cam neglijez blogul. Încet - încet am renunţat. Am abandonat acea adresă. Sunt câteva luni de atunci.

Sunt conştientă că în timp nu mă mai pot întoarce, dar am decis să revin la primul blog. Nu mai vreau să fiu pe val, aşa cum eram atunci, vreau doar un loc unde să-mi aştern tâmpeniile din minte, într-un cadru cât mai restrâns. Am şters mai toate postările, în afară de câteva. Am zis să las o parte din trecut pe aici.

O iau de la zero. Da, pentru mine întrucât tânjeam după această activitate şi, în al doilea rând, pentru anumite persoane, care mă tot dojeneau că am renunţat.


14 comentarii:

Anonim spunea...

Welcome back! >:D<

Lillee spunea...

>:D<

Biadore spunea...

Bine ai revenit!

Cristi spunea...

Bine ai revenit! :)
PS. Pacat ca ai sters postarile vechi.

Insane spunea...

Bine ai revenit ! Nu cred că pe viitor ar strica să faci uneori şi backup la blog, pentru a evita astfel de neplăceri.

Unknown spunea...

Bine ai revenit în blogosferă :)

Lillee spunea...

Multumesc pentru primirea facuta. Sa stiti ca am postarile salvate, doar ca nu mai sunt publicate. Poate ca le voi afisa, nu stiu. :)

Mihaeladm spunea...

Bine ai revenit, sper sa te deprinzi din nou cu obiceiul de a posta.
Avind in vedere ca te citeam cam de pe la inceput, sper sa revii sa stilul cel vechi, ironic, in care povesteai despre ai tai (din cate tin minte si fratele tau mai mare avea intamplari la fel de haioase ca si tine) si despre ceea ce ti s-a mai intamplat.
Maine sper sa nu uit sa iti schimb si adresa in blogroll la mine, sa o trec din nou pe asta, fiindca eu o pastrasem pe cugetaristocate, in ideea ca ... vei reveni. Si iata ca te gandesti sa revii, doar ca eu tre' sa schimb link-ul.

Lillee spunea...

Mihaela, imi pare bine ca m-ai gasit. Chiar lucram si eu la blogroll, am facut o categorie "prieteni vechi", acolo unde esti si tu trecuta. :)

Cat despre stil, e acelasi. Trebuie sa mai aranjez un pic blogul asta prafuit, m-am tot chinuit pana acum cu transferuri de date, etc. Dar il pun eu la punct si ma apuc si de scris. :)

IULISA spunea...

Sarbatori Fericite! La Multi Ani !

Mihaeladm spunea...

Lillee, da, am sesizat transferul de date. Adica am vazut ca readuci articolele cu care ne distrasesi pe noi. Stiu ca asta vara, in sesiune, cautasem sa scap de stresul sesiunii dar nu le mai regasisem pe blog. Asa ca ma bucur ca le readuci.
Mai ales ca urmeaza o noua sesiune pentru mine. ;)

Unknown spunea...

Lillee, bine ai revenit!!! Eu mi-am abandonat blogul in 2011, tot din lipsa de timp, insa m-am decis sa imi reiau activitatea pe acolo , ca tare mult imi lipseste si partea cu scrisul si intereactiunea cu vizitatorii, totul... Deci peste putin timp, cam pe la sfarsitul lunii ianuarie ma reintorc si eu. Sa ai un an nou plin cu sanatate, bucurii, zambete, culoare, iubire si tot ce iti doresti! Te imbratisez cu mare drag! :*

Cris-Mary spunea...

Stiu cum e , am si eu perioade de scris si nescris dar in final revin mereu la blog si cititorii sunt tot acolo. Asa ca draga mea eu sunt aici pentru tine si astept cu drag sa citesc ce ai mai facut:D

Boris spunea...

Si eu am revenit. Sa zicem asa ... mai am de munca pana reincep :)

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro