sâmbătă, 7 iulie 2012

Cădură mare, monşer! Pe litoral, caterincă maximă

Vară, cald, muncă şi iar cald, cald!!! Ce poate fi mai minunat? Eh, dar cum trebuie să trecem şi peste asta, mulţi ar zice că mă smiorcăi degeaba întrucât locuiesc la mare şi, nah, aici e vremea ceva mai acceptabilă. O fi, nu contest, dar tot mă plâng, na, ce puteţi să-mi faceţi?
Ok, şi cum meseria mea este inedită în fiecare zi, pot spune că în ultima vreme am găsit o reală sursă de amuzament. Pe plajă! Daa, oamenii sunt atât de dezinvolţi când sunt în concediu de nici nu-ţi poţi imagina. Reportajele pe plajă sunt obositoare, te bate soarele în cap de-ţi face creierii omletă, însă totul trece când dai peste o sursă de fun, care, din omletă, îşi face creierul ou ochi.
Super tari sunt fazele când vezi tolănite, în toată spledorea lor, cu şalvarii fâlfâind în briza mării, cocoane de peste 70 de ani, la orele amiezii, pe plajă. Iar la întrebări generice precum "nu vă este teamă să staţi pe plajă la ora asta", tanti îţi răspunde nonşalant: "nee, sunt trecută prin viaţă, sunt bătută, am lucrat la grădină, de cine să-mi fie frică?"


- De soare!!!
- Apăi ce poa' să-mi facă soarele?
- Nu aveţi nici umbrelă, măcar folosiţi creme cu protecţie solară?
- Ei, doamne, ce creme să folosesc?
- Aveţi probleme de sănătate, cu tensiunea arterială? Nu aţi văzut ce recomandă medicii?
- Apăi tensiunea o am foarte mare. Da' acum ce să fac? Cu cât te fereşti mai mult, cu atât ai probleme şi mai mari!, zice tanti şi îmi închide pliscul.
Din ciclul: Na, dacă te bagi unde nu-ţi fierbe oala.
Altă fază tare a fost cu un adolescent, care sta la plajă pe la ora... 13.00, parcă.
- Este o oră potrivită pentru plajă?
- Nu ştiu, da' io am venit. Mi-e frică să nu mă ard dup-aia, da' mă dau cu cremă.
- Ce SPF are?
- Avene.
- Nu, ce factor de protecţie are?
- E de la Avene.
Pana mea, dă să mă uit eu.
Mă uit, 30. Ok, e acceptabil.
- Uite, e SPF 30, spun eu.
- Aşa o fi, cum spuneţi dvs.

Pam pam! :))
Nu-i aşa că mă distrez?
Ok, şi cum sezonul estival e în toi, iar edilul nostru e pe val, şi la propriu şi la figurat, aseară a fost mare show în Mamaia. Fiecare club a ieşit la paradă cu un car alegoric, pentru promovare, normal. Mazăre era costumat în roman, cu înşpe mii de gagici după el.

Dacă vreţi imagini, click aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro