joi, 22 septembrie 2011

Meniu cu suculeţ inclus

Când am scăpat de la serviciu, am zis să mergem în locul ăla unde bagi în tine şi îţi potoleşti chestia aia numită foame.
Ok, am ajuns, i-am spus lui Cristi ce-mi doreşte pipoţica şi... am căzut pe gânduri. Apropo de asta, e cam nasol să cazi pe gânduri, sunt tari, colţuroase şi provoacă dureri. Dar să nu mă îndepărtez de la subiect.
În timp ce eram dusă cu pluta, aud o voce cunoscută mie. Era Cristi.

- Suculeţ vrei?
Whaaaaaat the...? Cred că mă uitam cam chiorâş iar tot ce am reuşit să spun a fost asta:
- Cine-s suculenţi?
Cristi râdea. Doamna de servea acolo preia cuvântul:
- Meniul cu suculeţ este mai avantajos, să ştiţi.
- Suculeţ? - întreb eu - E mai mic? În fine, un sucu...leţ pentru el şi un pahar de iaurt pentru mine.
La care doamna respectivă începe să urle către o colegă:
- Un iaurţeeel, te roooog.
Cristi era pe jos, eu încercam să-mi stăpânesc râsul. Când am ieşit pe terasă am răbufnit. Băi, şi am râs ca o tută preţ de câteva minute bune.
Dar am putut mânca în tihnă? Nee. La un anumit interval de timp se auzea: un suculeţ, te rog. Un iaurţel...

Pişu lumii.

Care e plăcerea să poceşti cuvintele?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro