marți, 26 aprilie 2011

Castigatorul concursului sponsorizat de libris.ro

A venit si momentul mult asteptat pentru voi, cand trebuie anuntat castigatorul concursului sponsorizat de libraria online libris  

Daca ar fi fost dupa mine, v-as fi premiat pe toti. Ati ales carti interesante si mi-ati dat argumente la fel de interesante. Cum spuneam, a fost extrem de dificil, mai ales ca este prima oara cand fac acest lucru.
Dar castigatorul trebuie sa fie doar unu. Trebuie sa-mi calc pe suflet si sa ma hotarasc.
Asadar, comentariul cel mai interesant este:


Sunt nascuta în Bucuresti, am trait aproape treizeci de ani în Sibiu si locuiesc de zece ani în Germania. Inima mea bate transilvaneste...
Tare mult mi-as dori sa citesc "Jurnalul De La Paltinis" - Gabriel Liiceanu, si sa va spun de ce:
aveam 15-16 ani, eram la schi, la Paltinis - ca în fiecare vacanta de iarna. Dormeam la Schit, la Joe si într-o zi, am vazut o silueta ciudata printre brazi... Joe ne-a spus în soapta: "e Noica, fost detinut politic, vine la mine sa cumpere lapte".
La vremea respectiva nu stiam nimic despre marele Noica, dar ceva m-a fascinat... parca aerul a fost sfânt în urma lui... Am privit lung, deosebit de impresionata si Joe a completat "sta singur într-o cabana mai sus, el si cartile lui" si atât...
Mai târziu, m-a framântat ani în sir ideea ca am avut sansa sa fiu atât de aproape -fizic- de marele Noica si nu am valorificat momentul. M-am întrebat de multe ori, oare ar fi acceptat sa vorbeasca cu mine? oare ar fi dorit sa initieze o eleva a unui liceu de filologie-istorie, însetata de literatura non-comunista?!
Drumurile noastre au fost foarte aproape, dar din pacate nu s-au intersectat...
Întelegeti ca eu am nevoie sa citesc Jurnalul de la Paltinis?! sunt sigura ca am sa gasesc raspunsuri la multe din întrebarile mele, stârnite în acea iarna de decembrie...
Va multumesc! :)

Deci, castigatoarea noastra este Carmen. Felicitari Carmen, sper sa gasesti raspunsurile mult cautate si poate le impartasesti cu noi. :)
Va multumesc pentru participare si nu va intristati, data viitoare poti castiga chiar tu. :)


13 comentarii:

Cristi spunea...

Felicitari, Carmen!

Lillee, mi-a amintit Carmen de Paltinis. E superb acolo si e aer curat, nu ca la Bucuresti! :)

G.W. spunea...

Felicitari,lectura placuta.

Anonim spunea...

Spor la citit,Carmen:*.

Irina spunea...

Felicitari Carmen! Nu stiu de ce, dar am avut o presimtire ca ea va castiga, chiar a avut cel mai "bun" argument. Carmen, sa citesti cu placere cartea!

Unknown spunea...

Felicitari Carmen!

24monden spunea...

Felicitari!

hera mariana spunea...

FELICITĂRI CARMEN!
Să ne povesteşti după lecturare ce păreri vei avea!
Apoi să-l întrebi pe Liiceanu, de ce MARELE NOICA a murit singur şi părăsit...:(

Şi eu l-am cunoscut pe NOICA, l-am asculat vorbind...merita să-i sorbi toate cuvintele şi să te gândeşti la ele toată viaţa.

CARMEN spunea...

WOW! nu-mi vine sa cred! Chiar am câstigat?!
Va multumesc mult!
Multumec libraria online libris !
Multumesc Lillee!
Multumesc Cristi, GW, Christina, Irina, Alice, 24monden,Hera Maiana. Va mutumescdin suflet! :))

Lillee spunea...

@Carmen: da, chiar ai castigat. Felicitari!!!

Fetita Junglei13 spunea...

Felicitari.Eu n-am citi comentariile pana acum,dar citindu-l pe al ei,iti pot spune ca s-a facut pielea de strut pe mine.

Zamfir de Turda spunea...

Mă bucur că a câştigat Carmen, vă mulţumesc pentru că mi-aţi amintit de Păltiniş şi de Noica, ...

Margeluta spunea...

Felicitari castigatoarei! ;) Sincer, parca ma asteptam sa castige! ;) Comentariul sau a fost suuuuper. Mi-a placut! Felicitari inca o data si lectura placuta! ;)

Sailor spunea...

You deserve it Carmen! Congratulations!

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro