vineri, 25 septembrie 2009

Despre autor




 Bun venit în "mintea" mea!

 Da, eu sunt aia de aberează pe aici vrute şi nevrute. Ai ajuns pe aici, ai citit, hop să vezi şi cine scrie. Vrei să mă înjuri, bagă mare. Tu dovedeşti că ai venit de pe maidan şi dai o tură net.

Cine sunt şi ce fac? Nu prea contează. Pot spune că domeniul meu de activitate are legătură tot cu scrisul.

Sunt o  leoaică veritabilă, născută şi crescută în Constanţa. Câteodată sunt prea enervantă, alteori prea emotivă. 

Nici simţul umorului nu-mi lipseşte şi îl veţi întâlni în majoritatea articolelor.

Nu mă interesează ce e pă trend, am stilul meu bine definit în toate, ascult rock, nu cred în basme, dulcegării şi urăsc spiritul de turmă. De asemenea, urăsc tot ce ţine de "mahala", lipsa bunului simţ, a diplomaţiei şi minţile încuiate. Vreau să cred că am o personalitate puternică, lupt pentru a-mi atinge scopul, sunt deschisă la nou, vreau să evoluez prin forţele proprii şi sper că într-o zi îmi voi atinge ţelul.
 Până una-alta, vă invit să-mi citiţi "cugetările"!
 Enjoy !




31 comentarii:

Lili spunea...

Lillee esti una dintre blondele mele favorite.:*

Alex spunea...

Foarte frumos blogul ! :) V-am adaugat in Blogroll. www.bloguluialexica.tk

Lillee spunea...

Merci Lili :-*

Lillee spunea...

Multumesc Alex!

Tivadar Emanuel spunea...

Am citit putin de pe blogul tau si pot zice ca-mi place cum scri! Keep going!

strumfita cu esarfa spunea...

frumos blogul...cati ani ai, lilee?

AlexiCa spunea...

Sarumana :) . Ma scuzati ca dau buzna pe pagina asta :)) , am primit leapsa si am facut-o dar cum o trimit mai departe.Este prima mea leapsa si nu ma pricep :D . Stergeti comentariu dupa ce il cititi ca ma fac de ras:))

Andrei Jitcă spunea...

Ce pot spune despre blog.. Il urasc, e oribil, detest felul cum scrii si articolele tale imi lasa un gust amar in gura de aceea il vizitez in fiecare zi :)) :D

Tineo tot asa :P

Lillee spunea...

Andrei...ce sa spun...imi pare rau pentru gustul amar :D Merci.

Anonim spunea...

Lilee, citeşti toate blogurile pe care le ai în blogroll?

Lillee spunea...

22minutes: da.

Petruti Catalin spunea...

ai un premiu la mine pe blog :)

Anonim spunea...

mă mir.

Anonim spunea...

da, ptr. ca sunt multe...

Lillee spunea...

Or fi multe, dar chiar le citesc :)

Morph spunea...

Am vz intr-un articol ca nu te crezi un "adevart blogger",ceva cu programul de dimineata,dar iti spun eo mai adevarat ca tine nu exista;)

Lillee spunea...

@Madu, multumesc! :-*

mariacristina95 spunea...

Esti o blogarita pe gustul meu...;)

Anonim spunea...

dupa o pauza destul de lunga, A la Nicole revine pe blogul D-voastre! Schimbare palcuta, chiar un sincer Bravo pentru ceea ce scrieti si in ce ati reusit sa transformati jurnalu' personal. Felicitari si succese pe mai departe!
*adresa blogului deja e nicoletanicolae.wordpress.com
Toate bune!

angels4soul spunea...

Blonda? Mda, exceptia care intareste regula...

Anonim spunea...

Spune-mi, te rog, că nu asculţi NightWish când conduci...

fata din vis spunea...

Ma bucur sa vad inca o leoaica veritabila. Si eu sunt una. Si tot blonda, cu ochii negri. Pot sa remarc ca si eu am aceleasi trasaturi de caracter. Asta confirma ce se spune despre lei. Si ma bucur ca am descoperit blogul tau. E interesanta imaginea in oglinda. :)

too_old_dan spunea...

Ironia zici?
Si rock-ul?
De aia m-am bagat aici!

Bogdan Epureanu spunea...

Interesanta descrierea ta - imi place ca nu te ascunzi dupa cuvinte si ca ai curajul sa spui exact ceea ce gandesti.

Zozo spunea...

He he, traiasca sarcasmul :).

Mariana spunea...

mama, ce dantura frumoasa ai! e natural totul? Ma scuzi, eu am un fix , sufar pentru a mea!

Lillee spunea...

@Mariana: totul este natural cu mici modificari pe ici pe colo, doar am lucrat in stomatologie vreo 4 ani :)

Devils spunea...

Bloggerita mea pereferata!

Lillee spunea...

@Devils: ma simt magulita :) Multumesc !!!

Nicu spunea...

Parerea mea stiu ca nu conteaza...:)

DAR esti OK !

Anonim spunea...

Salut, Biblioteca Prăfuită organizează concursul http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/2011/09/concurs-despletind-soapte-bp.html este un concurs serios cu premiu real, un volum de poezii semnat de însuşi autoarea cărţii pentru câştigator. (Mai multe detalii în linkul ataşat)
Mi-ar face o deosebită plăcere dacă ne susţii concursul.
Dacă ţi se pare interesant şi crezi că merită, blogul tău va fi trecut în concurs ca susţinător.
Dacă ai alte preferinţe, cumunică-mi şi încercăm să rezolvăm.

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro