duminică, 11 aprilie 2010

Invizibilă

Da, eu = invizibilă! Dar staţi să vă introduc în temă. Pe micul artist îl ştiţi, e frate'miu mai mic, are vreo 15 ani, posesor de blog, cu poze chiar ( de unde şi porecla - micul artist ), plete şi..
 
 Datorită talentului meu inconfundabil dar şi carismei de care dau dovadă ( a se aprecia modestia ), am reuşit să-i câştig încrederea şi pot declara cu piciorul pe inimă ( sunt foarte flexibilă ) că suntem foarte apropiaţi şi ne permitem să discutăm aproape orice.
 
 Aşaaa, şi ce mai face el în ultimul timp? Cam ce fac toţi adolescenţii: şcoală, prieteni, distracţie şi gagici. De curând are o prietenă, când am văzut-o îmi venea să-i cer autografe ( lady Gaga fără machiaj şi nu altceva ). Bun, şi când atingeam apogeul fericirii în această relaţie frate - soră, ce credeţi că s-a întâmplat?  

 Scurtă povestire
 
     Zi frumoasă de primăvară, cu soarele la locul lui şi păsărelele în concediu. Lillee & co ( adică al ei soţ ) se aflau în vizită la părinţii acesteia. După lungi ore de dezbateri diverse, se hotărăsc să părăsească imobilul - proprietate personală al familiei Oiţă-Berbec. În drum spre autovehiculul din dotare, cei doi porumbei îşi aruncă câteva priviri drăgăstoase însoţite şi de replici fel de drăgăstoase: 

  -Lillee, eu sunt cam constipat, n-ai şi tu nişte dulcolax ceva? 

  Din vorbă-n vorbă, la orizont îşi face apariţia micul artist însoţit de două domnişoare ce ţopăiau în jurul lui precum Grivei în jurul osului.  

  Lillee începe să se gudure că o va cunoaşte în sfârşit pe lady Gaga şi puţin timidă ridică mâna pe care o flutură agale spre cei trei iezi cucuieţi. Dar când colo ce să vezi: micul artist admira norii, parcă şi fluiera niţel.  

 Supărată de indiferenţa cu care a fost tratată, Lillee ia atitudine şi spune pe un ton educativ :
  - Mă, măgarule, tu nu mai bagi lumea-n seamă?
 Din văzduh se auzi o altă voce duioasă:
 -Cine-i, mă, fata aia?
 -Care? Ăăăh... nimeni... sor'mea.smiley emoticons
 -Omg, e blondă!!! declară fericită lady Gaga
 
 
 Şi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi! Pam - pam.
 
 
 Concluzie: da, sunt blondă dar mai nou şi invizibilă! Nu-i aşa că e drăguţ? De trei zile plâng şi sufăr, inima îmi este frântă, propriul meu frate mă ignoră, câtă suferinţă aaaaaahhh! Îmi vine să-mi rup o unghie de necaz.
 
 
 P.s. glumesc, m-am amuzat copios pe seama acestei întâmplări, ceea ce sper că veţi face şi voi!
 
 

21 comentarii:

AlexiCa spunea...

Asa este cand ai fete cu tine :))

macanta spunea...

:) mey,micul artist e timid totusi!

Veronica spunea...

Fiind ocupat cu 2 fete pe langa el, cum crezi ca ar fi putut sa o vada pe-a treia?? =)) Crede-l si tu. Asa e cand esti indragostit ;;) Ai uitat cand ai fost ac el =))

Alexandra spunea...

A fost tare asta Lady Gaga fara machiaj :))

Inocentul spunea...

Uhh... dragoste mare. :))
Prea tare faza cu "Omg...e blondă". :))

Bogdan spunea...

Chiar m-am amuzat!

Cris-Mary spunea...

=)) Clar =)) Va veni ziua cand micul artist va avea nevoie de Lillee si atunci ar trebui draga mea sa treci pe invisible:D

Monica Olteanu spunea...

=))=))=)) eu ma regasesc in atitudinea micului artist:)):)) asa eram si eu cand eram adolescenta...cand din greseala si nepregatite dadeam peste vreo sora de a mea sau vreun frate care erau mari, maturi si ce mai vrei:)):)) ma faceam ca nu ii vad:))...la fiecare tip cu care ieseam....ei trebuiau sa spuna ceva:))...nu neparat negativ:P

Cristian Lisandru spunea...

Pam-pam! Şi blondă şi invizibilă, asta nu-i de colea, pe bune...

Veronica spunea...

Ai niste premii la mine. Si o leapsa la care am vazut ca ai mai fost provocata. Asa ca incep sa fac galerie sa o onorezi <:-P

Tivadar Emanuel spunea...

si tu repede sa te bagi in seama :)))))
de unde scoti emoticoanele alea doar tu stii :))

Cati spunea...

adică...presupun că lady gaga fără machiaj e oribilă :))

Lillee spunea...

@Veronica: Multumesc, am completat si leapsa.
@Manu: de pe ici...pe colo. Nu-i asa ca-s marfa?
@Cati: ba sa stii ca arata foarte bine nemachiata. Serios :)

Tivadar Emanuel spunea...

is cele mai pitipingogiale emoticoane din cate am vazut eu ever :)))) da..sunt marfa!!!!!!

Lillee spunea...

Deci sunt piti, huh? :)) Bine, stiu ca ai glumit!

Tivadar Emanuel spunea...

ce te face sa crezi ca am glumit ?:P:))))))))

Anonim spunea...

Sora'mea, ce sa mai zic eu....daca pe tine te ignora, dar pe mine dita'mai moshul de 40 ani :t((

adinna spunea...

:)) poate Micul Artist nu vrea sa te sperie Lillee asa cum ziceai ca o fac toti...daca e ca si Lady Gaga fara machisj s-ar putea sa nu te mai opresti din tipat :D

MadMe spunea...

OMG... eşti blondă? :D
Păi săracul, înconjurat de două fete, era emoţionat :P

Fetita Junglei13 spunea...

:))
Cunosc si la anumite intrebari se face ca nu aude,dar cand intreaba el,tu trebuie sa raspunzi.
La mine e altceva "ce ai ma?E matusa mea, poti sa ...e tc,etc "

darias spunea...

Bietul om , nu ti dai seama ca te a considerat mult superioara si i a fost rusine sa ti prezinte fetele alea care nu erau nici cat unghia ta mica la frumusete,ei comedie ,lasa bietul don juan linistit=)))

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro