vineri, 23 aprilie 2010

Cum s-a nascut micul artist

Pe micul artist deja il stiti, nu mai are nevoie de introducere. Asa a fost si cand a venit pe lume, a considerat ca nu are nevoie de "pregatirea terenului" si mai bine face o surpriza tuturor.
Aveam vreo 11 ani pe vremea aceea si tot vedeam cum maica-mea nu se simte prea bine. Nu suporta sa ma parfumez in preajma ei, nu puteam sa mananc nimic fara sa pofteasca, dar deh, copil fiind, nu mi-am dat seama ce se petrece. Hai, eu ca eu, dar restul? I-a pacalit pe toti. Fiind o femeie mai robusta, nu s-a observat nimic. Se pare ca si mama a aflat destul de tarziu despre aceasta sarcina, exact in momentul cand nu se mai putea face nimic.
La un moment dat, taica-miu observase ceva schimbari la silueta maica-mii dar imediat a fost aburit cu niste explicatii in vant. Timpul a trecut si iata ca a sunat si ceasul: micul artist batea la... usa!
In miez de noapte pleca tata plangand la spital. Cand s-a intors l-am intrebat ce are, ce s-a intamplat. Stiu doar ca mi-a raspuns sec:
-Maica-ta este foarte bolnava, eu banuiam ceva, dar se pare ca in seara asta nu a mai rezistat nici ea saraca. Nu a vrut sa-mi spuna ce a patit, dar e grav.
Au urmat niste clipe de liniste. Cand a sunat telefonul ne-a trezit pe toti din visare. Era o asistenta de la spital. A cerut cu tata, l-am chemat.
-Alo, domnul Marin I?
-Da, spuneti va rog.
-Felicitari, aveti un baiat.
-Stiu doamna, e la Bucuresti la facultate,am si o fata, dar ce treaba au toate astea?
-Nu domnule, aveti un baietel nou nascut. S-a nascut acum 30 de minute si este perfect sanatos.

In momentul acela am vazut cum taica-miu s-a uitat in ochii mei, dupa care s-a intors intr-o parte, oarecum ferit de mine si a intrebat:
-Cu cine?
-Cu sotia dvs, a nascut in noaptea aceasta, puteti sa veniti daca vreti. Va asteapta.
-forum smileys
-Mai sunteti la telefon?
-Da, voi veni, multumesc.

Apoi a inchis telefonul si se uita la mine ratacit:

-Tu ai stiut?

Cine avea timp sa-i raspunda? Topaiam de fericire ca aveam o jucarie noua iar el, saracul, nu-si putea reveni!
-Cum sa fiu tata la 50 de ani? Si nevasta'mea 42. Sunt tata, am un baietel. Cum naiba? Asta era de fapt boala? Auzi ce chestie, sunt tata. Dar eu de ce n-am stiut?

Nu va spun ce a fost in tot neamul, cata uimire, toti veneau ca la film, sa vada minunea, s-o atinga. Si minunea era atat de dulce si simpatica, un bebe dragalas foc. Nu aveai cum sa nu-l indragesti. 
Stiu ca va veti intreba cum a reusit maica-mea sa se ascunda si mai ales de ce? Credeti-ma ca nici noi nu am descifrat misterul.
Asa a vazut lumina zilei, micul artist. A fost o surpriza pentru toata lumea, inclusiv pentru taica'su!
Surprizaaa, sunteti tatic! Aveti un baiat! 
Stiu doamna! 
Nuuu, aveti un baietel nou nascut! 
Cu cine?
Aceste vorbe au ramas ca un slogan al familiei noastre.

38 comentarii:

angels4soul spunea...

Nu se poateeee....!!! E prea tare sa fie adevarat.....Ia spune, te semeni cu mama ta? Nu de alta dar sa stim la ce sa ne asteptam din partea ta....

Blindius spunea...

Prea de poveste ca să fie adevărat,sunt multe lucruri greu de crezut,daaaar,fiindcă mereu există un ''dar'' (fie acela darul de a povesti),nu este exclus să fie şi adevărat.Numai tatăl tău,într-un interviu live video pentru mine,ar putea să aducă adevărul la suprafaţă.

Lillee spunea...

@angel4soul: nu ma aseman cu mama mea sau cel putin asa sper. :))
@Blindius: este cat se poate de adevarat. Ohoo si mai am multe de povestit, o gramada de intamplari traznite. Daca va intra si frate'miu, Gabi, iti poate confirma toata povestea :)

Myry spunea...

Doamneeeee :)) "cu cine?" :))

Hălăţel spunea...

-Alo, domnul Marin I?
-Da...spuneti va rog.
-Felicitari, aveti un baiat...
-Stiu doamna, e la Bucuresti la facultate...am si o fata, dar ce treaba au toate astea?


:))) jeez ce mi-a placut!:)))

angels4soul spunea...

Merci! Mi-ai deschis subiect de postat....

Elfa spunea...

:-O Cum se poate ca o femeie sa fie insarcinata si sa nu isi dea seama pana in momentul nasterii?????

Balaurita spunea...

ceva de genul asta a patit si o prietena a mamei mele...nu si-a dat seama...cum s-a lasat de fumat a crezut ca din cauza asta se ingrasa si tot asa...nu prea era foarte pofticioasa si nu avea nici stari de greata sau ameteli...ei si totul a fost bine si frumos, pana intr-o zi, cand a simtit ca misca ceva si atunci s-a speriat...cum era oricum inainte plinuta, chiar daca s-a mai ingrasat, burtica nu se observa foarte tare...ei si cand a ajuns la doctor i-a spus ca in 2 luni jumate se poate astepta sa vina bebele pe lume...toata lumea era :-O...da pana la urma a fost bine si micutul a fost indragit de toata lumea

Liviu spunea...

Mortală faza. =)) Am râs de dimineaţă. Am început ziua bine.

Ema spunea...

Lili, nici nu pot sa rad. Eu am 42 si sotul 50. Daca patesc vreo rusine stiu unde sa te gasesc :-O

Blindius spunea...

Şi până la urmă a fost ok tatăl tău?În afară de uimire,a fost şi fericire?Dar ce spun eu,şi dacă n-ar fi aşa,nu s-ar putea spune aici.La 50 de ani ai dânsului,replica sa ''Cu cine'' e antologică :D

Iustinel spunea...

Haha :))

Si eu am fost facut la intamplare, diferenta de ani intre frate'miu cel mai mic fiind de 10 ani :D

Probabil am fost si eu un soc mai mic cand am aparut :))

Iustinel spunea...

...diferenta de ani intre frate'miu al' din inaintea mea si mine e de 10 ani*

E devreme inca :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Elfa- se poate.
Lillee- :)) mi-am amintit de liceu,aveam o colega al carei prieten avea 22 de ani,iar fratele lui 20.Mama robusta,la un moment dat cu probleme de sanatate,analize,investigatii,pana intr-o zi cand surpriza "mama e gravida".Se ciondaneau intre ei cum sa-i puna numele,unul spunea Traian,altul Decebal :))Mi-era mila d ebietul copil neneascut,din cauza nebuniei fratilor,risca sa ramana cu un nume ciudat.Noroc ca a fost fetita

Alexandra spunea...

moamaaa..ce surpriza :))

Bogdan spunea...

Cred ca faceam stop cardiac.

Monica Olteanu spunea...

doamne Lilleee deci nu se poate:)):))
mama mea a facut la fel cu Lucian, fratele meu cel mic:)):))

nimeni nu a stiut:))

dar imagineaza-ti ca nu avea fata de 11 ani care nu putea sa si dea seama, avea fata de 25 de ani, care avea si o fetita de 3 ani:)):)):))

nimeni nu a stiut, pana ce a sosit ceasul:)):))

si exact la fel, avea 44 de ani si tata 50:)):))

Lucian mi a mancat copilaria, a trebuit sa l tarasc dupa mine mereu, pana la 10 luni cand l am fortat sa invete sa mearga in picoare, pentru ca nu l mai puteam cara in brate:)):)):))

si acum are 1.80 si eu is mica pe langa el:)):)):))

doamne ce asemanatoare sunt povestile:)):))

Eci si Cami spunea...

=))
e tare faza.....=)))
super tare ! felicitari !

dintimisoara spunea...

Oare nu a spus pentru ca a avut impresia ca e prea batrana la 42 de ani pentru o sarcina? Ce chestie...

magda spunea...

Aveam vreo 15 ani cand maica mea ne-a dat vestea cea mare...astepta un bebe ...eu eram in culmea fericirii,urma sa am un fratior( fara surioare)...si taica meu era in stare de soc,adica cum,el "om batran" sa mai aiba copii?Si avea doar 40 de ani!!!
Pana la urma se obisnuise cu ideea numai ca maica mea din nefercire a pierdut sarcina...Poate aveam si eu un mic artist in familie acum....:(

Orin spunea...

Cea mai tare faza a fost intrebarea:... cu cine? Super poveste de familie, Lillee! :)

skykery spunea...

Ce fata a facut tatal tau in smiley :))

Tivadar Emanuel spunea...

Am ras cu mare pofta! Esti bestiala Lille prin felul de a relata faptele!

Mihaela Man spunea...

Draga ta mamica o fi crezut ca a intrat la menopauza, de unde si confuzia...Umor pe paine ne servesti tu draga Lillee :)

Cati spunea...

glumesti ? :))

tasha spunea...

Draga Lillee,soacra-mea tot la 42 de ani l-a avut pe fratele mai mic al sotului meu...a crezut ca intra in menopauza....nu si-a facut griji...apoi cand a vazut ca-i burta mare a fost prea tarziu,vorba ta..
Insa,toti l-au considerat dar de la D-zeu...l-au adorat chiar si fratii mai mari care la inceput au fost cam suparati ca barza a adus in familia lor un copil dupa atatia ani...

dennis spunea...

se poate intampla daca femeia e mai plinuta. cazuri sunt. pe mine ma dispera cele care vin cu replici: nu se poate sa nu iti dai seama...

serban spunea...

:))

keltoighost spunea...

Ai reuşit să mă amuzi :D
Adevărul ăsta e, că fiecare familie are poveştile ei tip Ion Creangă.
Să aibă doar cine să le povestească :)

iculici spunea...

"cu cine?" :))

pentru FJ13: taică-miu e Traian, frate-su e Decebal :)

CU DRAG,
.

Pisi spunea...

am ras cu lacrimi =))) "cu cine?" =)) =)) vai doamne =)) =))

Solange Belém spunea...

Drag Lillee, gostei dessa matéria. Sabe, por quê?
"Criança é um presente de Deus"!
Abraços e sucessos

Solange

Cris-Mary spunea...

Lille's style:D De aia imi lipsesti as amult cand nu scrii :D..Felicitari Micului Artist pentru intrarea facuta in lume .. si va mai mira ca e asa strengar..

adinna spunea...

faza cu "cu cine?" m-a dat pe spate =))
...o chestie foarte haioasă şi serioasă în acelaşi timp toată povestea asta :)))

darias spunea...

Sa sti ca faza mai tare nu prea cred ca exista

silavaracald spunea...

Într-o categorie oarecum asemănătoare aș putea-o așeza pe maică-mea, care a devenit bunică la 39 de ani. Cum eu eram studentă și nu puteam lipsi de la facultate, i l-am plasat pe fiul meu cu rugămintea să-l țină până când intru în vacanța de vară. Chestie pe care a făcut-o cu atâta dăruire încât mulți dintre vecini au bănuit că e fiul ei, nu al meu, o zgâtie de 21 de ani fără forme materne sau alte date care să mă recomande drept mămică. Iar ea, șmechera, nu le-a risipit defel bănuielile.

fata din vis spunea...

Foarte interesant. I l-ai dat sa-l tina? Asa ca pe o jucarie? :)

aA spunea...

super amuzanta faza,saracul om :))

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro